Monthly Archives: Nisan

Erken Çocukluk Çağı Çürüklerine DİKKAT !

Türkiye’de son yıllarda yapılan araştırmalarda bebeklik ve çocukluk döneminde “Erken Çocukluk Çağı Çürüğü” ne çok sık rastlandığı görülmektedir. Bebeklik ve çocukluk döneminde beslenme çocuğun genel sağlığını etkilediği gibi diş sağlığı yönünden de çok önemlidir. Bu konuda yapılabilecek en temel yaklaşım, çürük yapıcı yiyeceklerin tercih edilmemesi, şekerli yiyeceklerin tüketiminin sınırlandırılması ve şekerli gıda tüketimini takiben etkili

Horlama ve Uyku Apnesinde Bir Tedavi Seçeneği

İnsan hayatını en çok zorlaştıran sorunlardan biridir; horlama ve apne. Hayati tehlikelerini de katarsak ; mutlaka çözülmesi gereken bir konudur. Diş hekimliğinin konuya el atması ile birlikte çözümü kolay hale gelmiştir. Diş hekimleri, hastaların uyku apnesi olup olmadığını görmek için harika bir konumdadır. İşte tam da tedavi protokolü oluşturmak için savunma hattı budur. Ağızdan soluk

Dişeti Hastalıkları ve Tedavi Yöntemleri

PERİODONTAL HASTALIK NEDİR ? Periodontal hastalıklar dişeti ve dişleri destekleyen diğer dokuları etkileyen iltihabi hastalıklardır. Erişkinlerde diş kayıplarının %70`inden periodontal hastalıklar sorumludur. Bu hastalıklar erken dönemde teşhis edildiklerinde kolay ve başarılı bir şekilde tedavi edilebilirler. Dişeti hastalıklarının önlenmesi veya tedavisi; doğal dişlerin korunması, daha rahat çiğnemenin ve daha iyi bir sindirimin sağlanması gibi diğer faydaları

Şeffaf Plaklarla, Telsiz Diş Düzeltme (Ortodonti) Tedavisi ile Çapraşık Dişlerinizi Tedavi Edebilirsiniz.

Dijital ortodontik tedavi teknolojisi olan Invisalign, dişlerinize uygun yapılmış şeffaf plaklar (aligner) ile dişlerinizi düzeltmek için uygulanan telsiz ortodontik tedavidir. Telsiz ortodontik tedavi olanağını sunan invisalign’ın en önemli tercih edilme nedeni, dişlerinizin çapraşıklığını düzeltirken ortodontik tedavi gördüğünüzün belli olmamasıdır. Kişiye uygun şeffaf plaklarla, daha hızlı ve neredeyse görünmeyecek derece estetik algıyla yapılan bu tedaviyle diş

Gülümseyin Gülümsemek Bulaşıcıdır

Gülümsemek… Sebepli, sebepsiz. Gülen bir yüz ile karşılanmak, karşılamak. Tanısan da tanımasan da karşındakini ne güzeldir. Biz ilk gülümsememizi ikram ediyoruz kapıdan girdiğinizde. Sıcacık demli çayımız ve mis gibi köpüklü kahvemiz sonra geliyor. En iyi ilaç diyoruz ya hep; iyileştirici, onarıcı, motive edici, rahatlatıcı gücüne inandığımız için sihirdir tebessüm. Açamadığı kapı, yumuşatamadığı ifade yoktur sanki.